4 czerwca 2017
Podczas trzeciej edycji charytatywnego hack'n'GO, Employer Branding Institute i mBank połączyły siły, aby wesprzeć organizacje pozarządowe, koderów i najnowsze technologie. Wydarzenie, które odbyło się w Business Link w Łodzi, było wyjątkową okazją dla zaangażowanych organizacji charytatywnych i osób zajmujących się rozwiązywaniem problemów technologicznych do spotkania i współpracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które ułatwią im życie.
Hackatończycy stanęli na wysokości zadania, starając się znaleźć kreatywne i praktyczne rozwiązania problemów przedstawionych przez organizacje charytatywne. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, uczestnicy dokonali prawdziwej zmiany w życiu Domu w Łodzi, Serca dla Maluszka i Salvatii.
Na koniec wydarzenia okazało się, że ciężka praca koderów i zaangażowanie organizacji pozarządowych miały bardzo pozytywny wpływ na otaczający ich świat. Powstało wiele ciekawych rozwiązań, które ostatecznie prawdopodobnie będą miały swoje dalsze życie poza wydarzeniem.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za współpracę.