14 września 2015
Prelekcja zespołu InterSynergy na WordCamp 2015 w Krakowie. Case Study o tym jak wykorzystać WordPress do budowy hybrydowego otwartego systemu łączącego wybrane funkcjonalności DAM/MRM dla zaspokojenia wewnętrznych i zewnętrznych potrzeb marketingowych korporacji SMM/Content Marketing.
Prelegenci opowiedzieli o tym jak dla marki Bonduelle – rozpoczęli budowę dedykowanego rozwiązania do zarządzania materiałami marketingowymi, umożliwiającego publikację i dystrybucję zróżnicowanych treści do różnych grup odbiorców.
Budowane rozwiązanie będzie wykorzystywane przez agencje reklamowe, BTL-owe, działy sprzedażowe obsługujące markę Bonduelle w większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej (szesnaście wersji językowych). System ten będzie stanowił centrum inspiracji niezbędne do podejmowania działań związanych z content marketingiem.
Podczas prezentacji usłyszeliśmy o integracji, automatyzacji, translacji treści, a także o problemach z jakimi przyszło się zmierzyć podczas realizacji. Nie zabrakło też ciekawostek o wykorzystaniu takich narzędzi, jak: WP-API, WP-CLI, WPML, Bedrock, Sage, Bower, Gulp, Capistrano.